sadsad x
asdasd
Sık Sorulan Sorular

Ödemeyi Nasıl Yapabilirim?

-Kredi kartınızla online ödeme yapabilirsiniz.

-Banka havalesi yaparak ödeme yapabilirsiniz.  EFT - ATM - SMS - Telefon - internet bankacılığı hizmetlerini kullanarak yapabilirsiniz.


Kargo Ücretini Öğrenebilir miyim? Kargo Ücreti Kime Ait?

Ürünlerimizde kar marjları çok düşük olduğu için kargo ücretleri alıcıya aittir. Anlaşmalı olduğumuz kargo şirketiyle ürünleriniz gönderilir. Kargo ücreti ürünlerin ağırlığı ve desisine göre değişiklik gösterir.


Ürünlerinizi Gelip Görebileceğim Bir Adresiniz Var Mı?


Şirketimiz 09:00-19:00 saatleri arasında açıktır. Bu saat diliminde gelip, ürünlerimizi showroomumuzda inceleyebilirsiniz. Adres: Hocapaşa Mah.Ebussuud Cad.Basım İş Hanı. No:47 Kat:3 Daire:301  SİRKECİ- FATİH / İSTANBU
L


Şifremi unuttum ne yapabilirim?


Şifrenizi unutursanız, www.serfoto.com.tr giriş sayfasında bulunan üye girişi bölümündeki "Şifremi Unuttum" butonuna basarak e-posta adresinizi girdiğiniz taktirde, e-posta adresinize anında şifre değişikliğini bildiren bir adres linki gelecektir. Bu linki tıkladığınızda yeni şifreniz anında ekranda belirecektir.


Sitenize Güvenebilir miyim?

Serfo 35 yıllık bir şirket olup, yıllardır Fotoğraf Sektöründe hizmet vermektedir. Güvenle alışveriş yapabilirsiniz.


Banka hesap numaralarınız nelerdir?


TL HESAP NUMARALARIMIZ:

  • GARANTİ BANKASI, Sirkeci Şubesi 
    Hesap sahibi: SERFO FOTOĞRAFÇILIK BİLİŞİM SANAYİ VE DIŞ TİCARET LİMİTED ŞİRKETİ
    Şube Kodu : 1129 Hesap No:6298505
    IBAN: TR280006200112900006298505


Sayfanızdan kredi kartıyla ödeme yapmak güvenli mi?


Sayfamızda güvenlik, 128 bit SSL (Secure Socket Layers- Soket Seviyesinde Güvenlik) ile sağlanmaktadır. Kredi kartı bilgileriniz SSL şifreleme teknolojisi sayesinde üçüncü şahısların ulaşmasına imkan vermeden korunmuş olur. Ayrıca kredi kartı bilgileriniz tarafımızda kayıtlı tutulmadığı için de, kart bilgilerinize kimse ulaşamaz. İnternet tarayıcı ekranınızın sağ alt köşesindeki kilit ikonuna çift tıkladığınızda SSL sertifikamızı görüntüleyip kontrol edebilirsiniz.


Kredi kartım neden onaylanmamış olabilir?


- Kredi kartınızın limiti yetersiz olabilir ,

- Kart numaranızı yanlış yazmış olabilirsiniz,

- Kredi kartınızın son kullanma tarihi geçmiş olabilir ,

- Kredi kartınız internet işlemlerine kapalı olabilir ,

- Kredi kartınız ek kart ise, kart sahibinin kartı iptal edilmiş olabilir ,

- Kartın onaylanması sırasında internet bağlantısında geçici sorun olmuş olabilir.


Satın aldığım ürün hatalı/bozuk/kırık olduğu takdirde değişim yapıyor musunuz?


Kargo teslimatı yapıldığı sırada, teslim alınan ürünün açılıp bir kusuru olup olmadığı kontrol edilmeli ve eğer bir kusur oluşmuş ise derhal firmamız ile iletişime geçilip durumu bildirmelisiniz. Kusurlu malzeme üretimden kaynaklanıyorsa ücretsiz olarak yenisi ile değiştirilecektir. Kargodan kaynaklanan kusurlarda, malın teslim alınmadan iade edilmesi gerekmektedir. Kusur, kullanım hatasından veya kullanıcı kaynaklı herhangi bir başka sebepten oluşmuş ise ürün garanti kapsamı dışında kalacaktır.


Yurt dışına gönderi yapabiliyor musunuz?


Evet, Yurtdışına gönderi yapılmaktadır. Yurt dışı gönderim ile alakalı nakliye şartlarını firmamızla iletişime geçerek öğrenebilirsiniz.


Siparişimin durumunu nerden öğrenebilirim?


Ana sayfada üyelik girişinden sonra oluşacak "Siparişlerim" linkini kullanarak sipariş numaranız ile siparişin ne durumda olduğunu takip edebilirsiniz.


Telefonla sipariş verebilir miyim?


Evet, 09:00 - 18:00, cumartesi 09:00 - 15:00 saatleri arasında telefonla sipariş verebilirsiniz. Siparişinizin aynı gün kargoya verilebilmesi için Hafta içi en geç 16:00'e, Cumartesi günü için 12:00'ye kadar bildirmelisiniz.

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.